בחר קטגוריה
אטרקציות לזוגות
הפלגה רומנטית / רומנטיות
הצעת נישואין
השכרת יאכטה | יאכטות
חבילות ספא
חבילות ספא זוגי / זוגיות
חבילות רומנטיות
חופשות ספא
טיול / טיולי סוסים
טיפול עיסוי
ימי כיף / פינוק
מרכזי ספא
מתנות לזוג / לזוגות
ספא בדרום
ספא במבצע
ספא במרכז
ספא בצפון
ספא זוגי
ספא יוקרתי
ספא לזוג / לזוגות
ספא ליום שלם
ספא ליחיד
ספא מומלץ
ספא מיוחד
ספא פרטי
פינוק רומנטי
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
בתל אביב
בפתח תקווה
דרום הארץ
ירושלים והסביבה
מרכז הארץ
צפון הארץ
שרון והסביבה
חו"ל
יוון
קפריסין
קריביים
איטליה
אירופה
רודוס
טורקיה
אמסטרדם
תאילנד
ניו יורק
פאריז
לונדון
רומא
פראג
בהוד השרון
בהרצליה
בכפר סבא
ברמת השרון
ברעננה
בנתניה
בקיסריה
חיפה

חיפושים נפוצים

התחבר/י באמצעות

דנית השכרת יאכטות דנית השכרת יאכטות

דנית השכרת יאכטות

דנית השכרת יאכטות היא חברה המציעה השכרת יאכטות לקיום מגוון אירועים. החברה פועלת בתל אביב ומציעה מגוון רחב של יאכטות, החל מיאכטות קטנות המכילות עד מספר אנשים בודד ועד יאכטות גדולות המכילות עד עשרות נוסעים.

מתאים לכל אירוע

השכרת יאכטה פרטית היא הדרך המושלמת לחגוג כל אירוע

  • שייט זוגי רומנטי: יאכטה היא המקום המושלם לחגיגה של אהבה. תוכלו לצאת להפלגה רומנטית בשעות הערב, ליהנות מהנוף המרהיב של הים התיכון ולשמוע את גלי הים.
  • יום כיף על היאכטה לעובדים: יום כיף על יאכטה הוא דרך מצוינת לשבור את השגרה ולהעניק לעובדים שלכם חוויה בלתי נשכחת. תוכלו לצאת להפלגה, לערוך מסיבה על הסיפון או פשוט להירגע וליהנות מהנוף. מדובר באירוע שיגרום לעובדים שלכם להעריך אתכם ולמקום העבודה להפוך לאטרקטיבי ומהנה.
  • בר או בת מצווה על יאכטה פרטית: בר או בת מצווה על יאכטה פרטית היא חוויה מיוחדת במינה. תוכלו להזמין את החברים והמשפחה שלכם, לערוך מסיבה על הסיפון וליהנות מיום בלתי נשכח עבור האירוע המיוחד.
  • הפלגת נשים: הפלגת נשים היא דרך מצוינת לבלות עם החברות, להירגע ולהנות מהנוף המרהיב של הים התיכון. ניתן להביא לסיפון אוכל ואלכוהול ולהנות מהפלגת בנות מפנקת לציון אירועים מיוחדים דוגמת מסיבות רווקות וימי הולדת מושקעים.
  • מסיבת ברביקיו: מסיבת ברביקיו על יאכטה היא דרך מצוינת לחגוג עם האנשים שאתם אוהבים, לאכול אוכל טעים וליהנות מהנוף המרהיב של הים התיכון.
  • הצעת נישואין מרגשת על היאכטה: הצעת נישואין על יאכטה היא דרך רומנטית במיוחד להציע נישואין לבת הזוג שלך. תוכלו לצאת להפלגה רומנטית בשעות הערב, להדליק נרות ולכרוע ברך.
  • ספינה למסיבות: דנית השכרת יאכטות מציעה גם ספינה גדולה המתאימה למסיבות גדולות. הספינה כוללת כל מה שצריך על מנת לערוך מסיבה בלתי נשכחת.

בואו להנות מהים המדהים של ישראל

השכרת יאכטה היא דרך מצוינת לחגוג כל אירוע מיוחד, האורחים שלכם ואתם תהנו בלי סוף:

  • נוף מרהיב: יאכטה היא המקום המושלם להנות מהנוף המרהיב של הים התיכון. תוכלו לצאת להפלגה בשעות היום או בשעות הערב, ליהנות מהשמש, מהים והחול.
  • אווירה מיוחדת: יאכטה היא המקום המושלם לחגוג אירוע מיוחד. האווירה על הסיפון היא מיוחדת במינה, והיא תאפשר לכם להירגע או לחגוג כדי להנות מהאירוע שלכם באווירה המושלמת עבורכם.
  • גמישות: השכרת יאכטה מאפשרת לכם גמישות רבה. תוכלו להתאים את ההפלגה לצרכים שלכם, לבחור את המסלול, את הזמן ואת הפעילויות.

    צור קשר



    התקשורת 7, אשדוד

    טלפון: 1-599-50-55-25

    מייל: info@togive.co.il

    ליצירת קשר בוואטסאפ, לחצו כאן
    דילוג לתוכן